Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego przywileju możesz skorzystać w przypadku , gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.

Reklamacji możesz dokonać, nawet gdy nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem.

1.Wypełnij formularz reklamacji dostępny tutaj. Pamiętaj aby się podpisać i uzupełnić numer konta, ponieważ to dzięki niemu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.

2.Zapakuj produkt do pudełka, najlepiej tego w którym dostałeś towar.

3.Nadaj paczkę na adres : SIMPLA ul. Otmuchowska 60, 48-300 Nysa z dopiskiem: „SIMPLA - REKLAMACJA”.

4.Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu. 

5.W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony/nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie. 

6.Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA odeślemy towar paczką pobraniową o wartości kosztu przesyłki.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz także wypełnić go i wysłać mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

Kontakt

  SIMPLA Fabryka Akcesoriów i Części Rowerowych

Siedziba firmy / Head office :
ul. Otmuchowska 60
48-300 Nysa

Magazyn / Warehouse :
Szlak Chrobrego 6
48-300 Nysa

  Wyślij wiadomość
Znajdź dealera

 

 

© 2016 SIMPLA. All Rights Reserved (1)